BEAUTY AND THE BEAST S01E01

DATE: 2012-10-13 | TIME: 10:33:00 | CATEGORY: BEAUTY AND THE BEAST | COMMENTS (2)

Beauty and the Beast s01e01 - Pilot.
 
Efter att ha vittnat mordet på sin mamma, så bestämde Catherine Chandler att hon ville bli polis. And she is! Hon blev räddad från de som mördat hennes mamma. Alla sa att det var ett odjur som dödade dom, men Catherine var aldrig riktigt säker. Det var Vincent, som räddade henne. Han var med i ett experiment när han var med i militären, som gick snett. När Vincent blir arg så förvandlas han till Beast.
 
I'm in love! Seriöst. Jag kommer ihåg att jag läste om den här serien hos Seriedrottningen för ett bra tag sen, och jag blev så taggad! Jag älskar nämligen Skönheten och Odjuret.. Och det här var en annorlunda men väldigt bra version av det hela! Tycker jag iallafall! Tyckte att han, Vincent, såg lite muppig ut när han var på väg att bli "Beast" eller vad man säger.. På parkeringen.. Okej, jag suger på att förklara saker men jag gillade det verkligen! Jag hade hoppats på att serien skulle vara bra, men trodde inte att jag skulle bli kär så här fort! Love it!
 
Vad tycker ni? Gillade ni det? Inte? Varför?
 
Här har ni promon förresten. Lite väl lång men ja, ändå;

Postat av: Lina

Jag vet inte riktigt vad jag tyckte om serien egentligen. Jag blev nog lite besviken på Kristin Kreuk's skådespel. Det kändes inte helt äkta eller vad man ska säga.

Svar: Jaha, du tänker så! Jag kände ingenting sånt (än), men vi får väl se! Tänk också på att det kanske tar ett tag för skådespelarna att "komma in" i sina roller, eller något sånt! Haha! Så brukar jag tänka när jag tycker att serier inte är så mega bra i början, att de bara blir bättre när de har vant sig vid rollerna osv osv osv :D Kommer du fortsätta kolla ändå? :D
seriefreak.blogg.se

2012-10-13 @ 16:09:09
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Lina

Jo, da. Jag kommer fortsätta titta och så få vi se om jag lägger ner den eller ej =)

Svar: Bra bra :D
seriefreak.blogg.se

2012-10-14 @ 13:01:58
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0