CHICAGO FIRE S01E01

DATE: 2012-10-14 | TIME: 15:00:00 | CATEGORY: CHICAGO FIRE | COMMENTS (1)

Chicago Fire s01e01 - Pilot.
 
First of all. Jag älskade en serie som gick för några år sen.. Tredje Skiftet (Third Watch). Brandmän, poliser och sjukvårdare. Där var fokus på de all de 3. Men här är det fokus på brandmännen och sjukvårdarna. Den påminner ändå lite om Tredje Skiftet (tycker jag iallafall).
 
Jag hoppas verkligen att den här serien får flera säsonger! Jag gillade spänningen, de olika små sakerna vi fick veta om några av människorna. Att de skojjade runt med den nya killen. Jag har en känsla av att det här kommer kunna bli en av mina favoritserier!
 
Har ni sett första avsnittet? Vad tyckte ni?

Postat av: [Anna]

Jag älskade den här serien :) Har oxå sett något liknade tidigare som tyvärr bara blivit 1 säsong så hoppas på den här. Är roligt med lite action som faktisk är realistisk :)

Svar: Åh vad kul! Jaha! Vad var det för serie? :) Nu blev jag lite nyfiken, haha!
seriefreak.blogg.se

2012-10-14 @ 20:05:02
URL: http://bokraden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0