REVENGE S02E01

DATE: 2012-10-02 | TIME: 10:23:00 | CATEGORY: REVENGE | COMMENTS (1)

Revenge s02e01 - Destiny.
 
She's back! Älskar verkligen Revenge. Jag gillade att man fick se lite av Emily's mamma. Om jag minns rätt så har vi inte sett något av henne tidigare? Eller? Okej. Daniel och Ashley? A BIG FAT NO NO. Usch. Äckligt ju. Sarah godkänner inte. Tycker inte om någon av dom. Inte okej. Victoria lever! Visste man ju redan men tyckte det var lite skumt att de visade det redan i första avsnittet? Trodde att de skulle vänta iallafall några avsnitt. Declan tycker jag inte heller om så mycket, men jag tycker ändå synd om killen. Lite. Jack och Amanda... Nej. Sarah godkänner inte det heller. Ännu mera NEJ. Varför var Amanda tvungen att bli gravid? Varför?! Förstör ju bara mellan Emily och Jack. De två hör verkligen ihop. Nolan är så bra. Så bra. Underbar. Klockren. Bäst. Älskar att Charlotte verkligen litar på Emily. Som när hon sprang mot Emily för att viska infon om Victoria i hennes öra. Gillar att de har kommit varandra närmare, även om jag inte gillar Charlotte sådär jätte mycket.. Vill se nästa avsnitt NU!

Postat av: Sofia - En blogg om tv-serier

Hej! JAg vet att nästan alla vill ha Jack och Emily, men jag tycker verkligen att han är jätte tråkig. Jag gillar Daniel mycket mer, just nu är han lite jobbig, men jag gillar verkligen det paret som dom var i början utav serien :)

Svar: Haha :) jag tycker Daniel var bättre i början, men han har förändrats så mycket nu på sistone.. so we'll see vem Emily är tillsammans med i slutet ;) haha!
seriefreak.blogg.se

2012-10-02 @ 19:22:47
URL: http://www.nattstad.se/Sofia.Mattsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0