REVOLUTION

DATE: 2012-10-15 | TIME: 13:35:00 | CATEGORY: REVOLUTION | COMMENTS (1)

Jag orkar inte skriva om de fyra första avsnitten, hehe. Men jag kan säga att jag verkligen tycker om den här serien! Kommer ihåg när jag var runt på YouTube och letade efter promos till kommande/nya serier (hehe no lifer här liksom), och så såg jag en promo till den här serien! Fastade! Var jätte taggad. Och jag är fast. Och jag är taggad på den här serien! Tycker själva handlingen är sjukt cool! Älskar Billy Burke i den här serien också! Har bara sett honom i Twilight-filmerna (vad jag vet iallafall) och där får man ju inte se honom så mycket, men de få stunderna man får se honom i Twilight-filmerna så älskar jag Cheif Charlie Swan! Billy Burke <3.
 
Jag kommer att börja skriva om varje avsnitt från och med nästa avsnitt! Ville bara säga att jag ÄLSKAR Revolution. Ugh, jag kollar på för många serier, haha! Någon annan här som kollar på Revolution?
 

Postat av: Petra

Det är kul för Miles (Burke) är typ het i denna serien, aldrig ngt man tyckt i twiligjt filmerna, men han vet hur man fightas med ett svärd ;)

Och hur heeeet är inte Monroe- vill att han ska vara med mer!

ska se senaste avsnittet nu snart :D

Svar: JAG VET!! Känns lite konstigt hahahha men jag tror faktiskt att Billy Burke gör hela serien. Tror inte den skulle vara lika bra utan honom.
Hahahha du och din kärlek till the bad guys! Du är så rolig!
seriefreak.blogg.se

2012-10-16 @ 13:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0