THE MOB DOCTOR

DATE: 2012-10-15 | TIME: 16:55:00 | CATEGORY: ÖVRIGA SERIER | COMMENTS (3)

The Mob Doctor.
 
Med i serien; Jordana Spiro, William Forsythe, Floriana Lima, Zach Gilford, Željko Ivanek, James Carpinello, Jesse Lee Soffer, Wendy Makkena m.m
 
Jag vill att Grace ska vara tillsammans med Franco, inte med nördiga doktorn Brett (jag gillar inte skådespelaren). Constantine är en bad-ass maffia boss men jag gillar honom! Han är cool. Grace har en lillebror som är väldigt korkad. Hon jobbar för Constantine på grund av brorsan men ändå så väljer brorsan att också börja jobba för Constantine..
 
Jag hoppas att den här serien får fler avsnitt och säsonger! Men jag har en känsla av att det inte kommer hända. Det är typiskt min otur ibland. Fastnar för serier som sen läggs ner. Men jag håller tummarna! Är det någon annan här som kollar på The Mob Docor? I love it!

Här har ni en promo till serien iallafall. En ganska lång promo, lite varning bara;

Postat av: Sofia

Jag tycker att det är en serie som blir bättre och bättre. Gillade inte dom första avsnitten men avsnitt 3 var jätte bra :)

Svar: Jag tycker också att det blir bättre och bättre. Men jag är rädd för att den kommer läggas ner :( Har en sån känsla tyvärr. Blev lite irriterad imorse då jag märkte att The Mob Doctor har uppehåll och är tillbaka den 5 Nov i USA (6e för oss).. Lite drygt.
Jag gillar att det har med maffian att göra. Tror det är första serien som handlar om maffian som jag kollar på faktiskt. Jag testade några avsnitt av Sopranos men tyckte inte om att det var filmat för så länge sen (lite anti filmer/serier som hade start för 100 år sen av någon anledning) hha :D
seriefreak.blogg.se

2012-10-15 @ 17:39:59
URL: http://www.nattstad.se/Sofia.Mattsson
Postat av: [Anna]

Har kommit många nya serier nu och många jag gillar men någon av dessa lär väll läggas ner och så blir det kvar någon som jag inte alls gillar.. :/ Jag hoppas the mob doctor blir kvar!

Svar: Jag hoppas också på att The Mob Doctor får stanna! iallafall några säsonger! Jag tror att serien kommer bli bättre, ju mer man ser osv. Tror dessutom att skådespelarna blir bättre och bättre hela tiden på att komma in i sina roller och allt sånt dära :) Vi får hålla tummarna!
seriefreak.blogg.se

2012-10-16 @ 09:46:10
URL: http://bokraden.blogspot.com
Postat av: Tanja

jag älskar the mob doctor! dom sista avsnitten var riktiga nagelbitare! synd att dom la ner den=(

2013-02-04 @ 16:21:03
URL: http://tanjaselma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0