GRACELAND S01E08

DATE: 2013-08-10 | TIME: 16:53:00 | CATEGORY: GRACELAND | COMMENTS (2)

Graceland har en av de få intron jag gillar. De flesta är så långa och uttjatade men Gracelands är kort och bra!
 
Jag shippar ju Mike med Paige, även fast inget har hänt mellan dem, än. Vill verkligen att något ska hända. Sen vill jag se Johnny med Charlie.

Det var fel av Mike att ta med hans flickvän till huset, när han vet att det är förbjudet. Men har aldrig gillat flickvännen så det var väl bra ändå att hon upptäckte att de har pistoler.
 
Briggs blir jag bara mer och mer irriterad på. Rätt åt honom att få sina revben brutna av Mike där.

Postat av: [Anna]

Jag gillar inte heller Mikes tjej!! Och japp Briggs förtjänade verkligen att få sina revbenbrutna!

Svar: Eller hur!!! Till båda sakerna du skrev :D
seriefreak.blogg.se

2013-08-10 @ 18:30:45
URL: http://bokraden.blogspot.com
Postat av: Sofia - En blogg om tvserier

Jag gillar inte heller Mikes tjej heller. Jag har dock inte ens tänkt tanken med Mike och Paige, men jag gillar det! :) Jag shipade honom med Charlie :)

Svar: Håller med! Tänk på Paige och Mike i nästa avsnitt du ser så kanske du ändrar dig ;)
seriefreak.blogg.se

2013-08-10 @ 20:13:46
URL: http://seriebloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0