HIT THE FLOOR S01E10

DATE: 2013-08-05 | TIME: 20:05:00 | CATEGORY: ÖVRIGA SERIER | COMMENTS (1)

En rätt töntig serie, men jag gillar den ändå. Jag har aldrig gillat Jelena, tycker hon är jobbig, bitchig och bara bläh. Tyckte inte ens lite synd om henne när Terrence dumpade henne. Tycker så synd om Terrence! Jelena sabbade liksom hans chans att kunna dra till det andra laget för att satsa där istället, bara för att hon ville stanna kvar och hon ville inte att han skulle lämna henne.
 
Äntligen lite action mellan Ahsha och Derek! Har hållt på dom sen serien började. Aldrig gillat German, tycker han är tråkig. Kommer bli spännnade att se ifall Olivia kommer få tillbaka sitt jobb, tycker hon är cool. Att Sloane vill ta ner Oscar verkar lite överdrivet, tror inte lilla hon kan göra så mycket. Olivia? Hon skulle nog lätt kunna göra det som Sloane planerar.

Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Fram tills för någon dag sedan så visste jag inte ens om att den här serien existerande. Men så bloggade du om den och nu är jag fast =)

Svar: Yay! :D
seriefreak.blogg.se

2013-08-09 @ 04:49:57
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0