RIZZOLI & ISLES S04E06

DATE: 2013-08-04 | TIME: 14:30:00 | CATEGORY: RIZZOLI & ISLES | COMMENTS (1)

Fan vad jag älskar den här serien! Avsnittet var grymt, som vanligt. Tyckte synd om Jane som blev lurad sådär, även om det var rätt kul. Det är en av sakerna jag gillar med denna serie..  Mycket roligt bland all allvarlighet!
 
Om ni inte har sett denna serie - så gör det!
 

Postat av: [Anna]

Så bra serie!! Är ju baserad på böcker som tyvärr bara någon är översatt till svenska.

Svar: Grym serie! Älskar den verkligen!
Jasså? Visste att den var baserad på böcker men inte att alla inte var översatta till svenska. Jag läser bara engelska böcker, så det gör ju inte mig något, men synd ändå! Testat läsa de på engelska?
seriefreak.blogg.se

2013-08-04 @ 16:53:13
URL: http://bokraden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0