SAVING HOPE S02E06

DATE: 2013-08-04 | TIME: 21:45:00 | CATEGORY: ÖVRIGA SERIER | COMMENTS (3)

Gillade det här avsnittet, även om jag inte brukar gilla fram och tillbaka saker. Det enda jag tänker på när jag ser Joel är hur de ska få honom ur serien eftersom han ska vara med i Originals. Ska bli spännande att se! Har inte så mycket att säga om avsnittet. Ett bra avsnitt helt enkelt.

Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Jissus Amalia! Du kör verkligen så att det ryker! Så många inlägg på en och samma dag är det få som orkar slänga upp =D

Svar: Haha fick bli så denna gång :D ser mycket serier under helgerna för jag hinner inte se alla som jag följer under veckan haha. Kollar på för mycket serier :D
seriefreak.blogg.se

2013-08-04 @ 23:14:28
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Du kan ju alltid tidsinlägga inläggen så de publiceras när du vill =) Och om du ser så många avsnitt på en helg så kan du få tillräckligt med inlägg för att täcka hela veckan =)

Svar: Jo, jag vet, planerar att göra så från och med nu :). I helgen ville jag bara få iväg inläggen så jag hade de klara :D
seriefreak.blogg.se

2013-08-05 @ 20:14:35
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

SV: Det är rätt smidigt det där. Jag brukar förbereda ett gäng inlägg som ploppar upp under 4 dagar framåt. Då slipper jag känna paniken som jag lätt kan känna av ibland.

BTW, det finns en lite sida på Facebook där några av oss (fiim och serie)nördar "pingar" våra bloggar och snacka lite skit. Du är så välkommen att gå med i den gruppen du också om du vill och sprid gärna den vidare till andra film och serie nördar:
https://www.facebook.com/groups/148815981948926/

Svar: Vad smart! Ska nog också göra så! Måste bara förbereda några inlägg först! ;)
Schysst, tack för inbjudan och tipset, men jag vill inte ha min facebook kopplad till min blogg. Tack ändå! :D
seriefreak.blogg.se

2013-08-05 @ 20:53:52
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0