SUITS S03E06

DATE: 2013-08-27 | TIME: 15:03:00 | CATEGORY: SUITS | COMMENTS (2)

(Bilderna från avsnittet hittar ni här)

Cameron's continuing use of shady tactics on Ava's case brings up memories of why Harvey left the DA's office to work for Jessica. Mike looks back on what cost him his one chance at a degree. - usanetwork.com

Mycket bra avsnitt! Gillade tillbakablickarna som vi fick se! Speciellt allt mellan Donna och Harvey, hur allt började. Det var det enda jag brydda mig om. Åh Donna och Harvey hör verkligen ihop! Allt med Mike och Rachel bryr jag mig inte om längre. Tycker de är rätt tråkiga. Samma sak med tillbakablickarna med Mike och hans drog kompis. Var även kul att se Harvey med hans pappa. Tror inte vi har fått se honom tidigare. I alla fall vad jag kan komma ihåg.

Postat av: Jennifer

sv: Det förstår jag, såå snygga! Haha, tack så mycket! :-D

2013-08-27 @ 17:37:53
URL: http://jenniferl.webblogg.se
Postat av: Josefin

Sv: Ja, visst är reklamen kul? :) Älskar också TV-serier, men tänker nog inte blogga så mycket om det längre för det verkar inte vara någon som är lika intresserad som jag. Gillar Continuum som jag såg att du skrev om nedan!

Svar: Vet hur du menar! Ja visst är det bra?! :D
seriefreak.blogg.se

2013-08-27 @ 17:40:07
URL: http://formvilja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0