TEEN WOLF S03E12

DATE: 2013-08-16 | TIME: 23:28:00 | CATEGORY: TEEN WOLF | COMMENTS (2)

Älskar att vi fick se hur allt började och att de fick se sig själva från första avsnittet!
 
Lydias skrik är så jäkla fult. Stör mig så otroligt mycket på Lydia, skådespeleriet från den skådespelaren och skriket. Att Jennifer dödade hon utan skor (minns aldrig namnet, hehe) var bra. Gillade aldrig henne! Att det sen verkade som att hon dödade tvillingarna så snabbt förvånade mig faktiskt. Men sen när de fortsatte att visa deras kroppar så förstod jag att de aldrig var riktigt döda. Och när hon ba "I need a guardian" till Derek ... Lite fult med tanke på all kraft hon hade.
 
Tyckte även det var coolt när man fick se i närbild sådär när Deucalion blev en werewolf! Typ blå/svart? Stör mig fortfarande att effekterna på werewolf delen är så dåligt gjort och så fult. Vill verkligen att de ska vara som vargar! Bra av henne att ge synen tillbaka till Deucalion!
 
Stiles - Jag saknade honom i det här avsnittet. Känns så tomt när han inte har några scener! ÄLSKADE att han kom där med ett baseball trä och räddade hela bunten!
 
Riktigt bra avsnitt! Suger att behöva vänta nu medans de har uppehåll och är tillbaka nästa år. Hatar uppehåll!

Postat av: Released | Serieblogg

Vart såg du avsnittet?? :O

Svar: Igår fick jag veta att det hade läckts. Hur brukar du kolla avsnittena? Det borde finnas där du brukar kolla :) jag är lite olydig och "lånar" från internet biblioteket som jag kallar det ;) haha!
seriefreak.blogg.se

2013-08-17 @ 09:53:43
URL: http://released.blogg.se/
Postat av: Released | Serieblogg

Jag tänkte väl, trodde jag hade missat det hehe :)
Jag brukar titta på de flesta serier på swefilmer, annars tittar jag på stream-tv.me! :)

Svar: Aha, jag förstår jag förstår! Då dyker nog avsnittet upp där snart ;)
seriefreak.blogg.se

2013-08-17 @ 11:17:25
URL: http://released.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0