TRUE BLOOD S06E10

DATE: 2013-08-19 | TIME: 18:11:00 | CATEGORY: TRUE BLOOD | COMMENTS (1)

Warlow är död. Finally! Gillar att de fick hjälp av Andy's dotter att komma dit Sookie och Warlow var! Fint av Jessica at erbjuda sig att skydda Andy och hans dotter också!
 
Eric - inte en chans att han kan vara död. Han är ju en stor del av hela serien! Riktigt kul också att han var i Åre, tyckte jag! Så han får inte vara död! Riktigt tråkigt att han inte var med mer i avsnittet. Gillar inte när man inte får se mer av sina favoriter. Det enda man fick se var att han brann där. Bara det säger ju något!
 
Alcide and Sookie! JAG HAR VÄNTAT OCH LÄNGTAT! Visserligen fick vi inte se mycket, men åh så glad jag är! Har väntat sen Alcide hade sin första scen med Sookie på detta! Han var även mycket finare utan sin lilla peruk som han har haft nu ett tag. Fin pojke! Och hon kallade honom för "Honey"! Aaaah! Vill veta hur det blev så att de blev tillsammans.
 
Sam Merlotte som borgmästare? Wtf hände under de sex månaderna som vi inte fick se? Hur gick han från barägare till borgmästare? Det förstår jag inte riktigt. Tara och mamman.. Jag har aldrig gillat Tara's mamma, tycker hon är så jobbig och överdriven men glad att de har funnit tillbaka till varandra, även om det var genom att mamman erbjöd sin nacke till Tara.
 
Och vad var det för typer i slutet? Vampyrer? Zombies? Tyckte jag kände igen någon där från något tidigare avsnitt men har säkert fel. Bra avsnitt  tycker jag! Synd att det redan var avslutning. Nu är serien tillbaka nästa år. Hatar att vänta!

Postat av: sofia - En blogg om tvserier

Jag är så kluven i vad jag tror om Eric, det började ju gå rykten redan innan denna säsongen började om att Alexander skulle sluta. Annars hade jag nog också trott att det var en chliffhanger så därför måste jag vara inställd på att han är död för annars kommer jag bli för besviken...

Svar: Jasså? Det visste jag inte! Men så fult att de valde att ge honom den lilla biten i avsnittet.
seriefreak.blogg.se

2013-08-20 @ 22:15:07
URL: http://seriebloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0