TWISTED S01E08

DATE: 2013-08-04 | TIME: 13:13:00 | CATEGORY: TWISTED | COMMENTS (0)

Jag är lite kluven. Jag vill ha Jo med både Danny och Rico. Rico är ju så söt och så kär i Jo. Men på något sätt vill jag ha henne med Danny. Det var så kul att se Rico bli avundsjuk när Jo gick upp till Tyler för att ändra sig med middagsplanerna. Sen när de var på dejten så gillade jag dom tillsammans. Och jag tyckte han verkade ärlig när han sa att han inte hade något med pranket att göra, även om han verkar lite misstänkt. Tycker det är fegt av människorna att göra pranks på honom, följa efter honom osv. Fan, ge upp liksom. Förväntade mig absolut inte att Karen skulle säga till Jo's pappa att det var hon som mördade Regina! Tror inte direkt att det var hon, tror bara hon försöker skydda sin son och hjälpa honom så han ska slippa bli ett offer när alla håller på. Väldigt bra avsnitt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0