VAMPIRE ACADEMY: BLOOD SISTERS TEASER TRAILER

DATE: 2013-08-16 | TIME: 07:09:00 | CATEGORY: FILMNYHETER | COMMENTS (0)

"Rose Hathaway is a Dhampir, half human/vampire, guardians of the Moroi, peaceful, mortal vampires living discretely within our world. Her legacy is to protect the Moroi from bloodthirsty, immortal Vampires, the Strigoi. This is her story." - IMDB
 
Skådespelare: Olga Kurylenko, Sarah Hyland, Zoey Deutch, Danila Kozlovsky, Joely Richardson, Sami Gayle m.m
Premiär: 14 Februari 2014 (enligt IMDB)
Genre: Action/Fantasy/Mystery
Författare till böckerna: Richelle Mead
 
Här är en film som jag ser framemot! Jag har inte läst alla böcker än. Vet inte exakt hur långt jag har kommit men vet att jag läste, fastnade och slutade sen för jag ville inte att böckerna skulle ta slut, haha. Det var även ett tag sen jag läste den här bokserien, så tror jag måste fräscha upp minnet lite när jag har tid.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0