VILL SE: THE MORTAL INSTRUMENTS: CITY OF BONES

DATE: 2013-08-04 | TIME: 18:00:00 | CATEGORY: FILM | COMMENTS (1)

The Mortal Instruments: City of Bones är en film som jag längtar otroligt mycket till. Har läst första och andra boken, tror jag har börjat på tredje också. Vill inte läsa mer än för jag kommer läsa ut resten så fort, och vill inte att det ska ta slut, haha.
 
Filmen har i alla fall premiär 23 Augusti och då sitter jag i en biograf. Någon annan som också längtar efter att se den här filmen?
 
Trailer till filmen: (får typ rysningar varje gång jag ser den här trailern)

Postat av: [Anna]

Jag läste just ut första boken och längtar nu MASSOR!! :)

Svar: ÅH visst var den bra?! Läste ut den samma dag som jag började läsa den! Kunde inte sluta läsa haha. Jag är en sån som blir helt insatt i storyn i böcker jag läser, precis som jag gör i serier/filmer, så jag satt och typ skrek samtidigt som jag läste vissa saker hehe.. Älskar den känslan!
seriefreak.blogg.se

2013-08-05 @ 07:01:58
URL: http://bokraden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0