RIZZOLI & ISLES S04E10

DATE: 2013-09-02 | TIME: 10:00:00 | CATEGORY: RIZZOLI & ISLES | COMMENTS (0)

Bilderna till avsnittet hittar ni här

When a late-night amateur drag race turns deadly, the squad works quickly to solve what turns out to be a particularly dangerous case. As evidence unfolds, Jane suspects that the motive for murder may have been an attempt to conceal drug trafficking. However, when she turns to Lt. Martinez for help he seems to be thwarting her investigation. - TNTdrama

Så kul att Giovanni är med lite då och då. Tycker han är så rolig men så korkad. Så när han vägrade ge sin telefon till Jane och när Jane ändå lyckades övertala honom att ge den till henne så skrattade jag till. Så korkad kille. Eric Winter gästspelade! Har alltid gillat honom. Han var med i evighetssåpan Våra Bästa År (Days of Our Lives på engelska) och jag gillade hans karaktär där, när jag väl kollade. Har sett honom lite här och där i andra serier när han har gästspelat men nu i Oktober har han en series regular roll, Dash Gardiner, i nya serien Witches of East End, som jag ser framemot jätte mycket! Okej råkade komma bort mig från avsnittet.. Känns så konstigt fortfarande att se Lee Thompson Young som Frost när man vet att han är död. Undra vilket avsnitt är hans sista och hur de förklarar hans frånvaro från serien.. Mycket bra avsnitt i alla fall!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0