SERIER JAG INTE SKRIVER OM

DATE: 2013-09-07 | TIME: 20:14:00 | CATEGORY: ÖVRIGA SERIER | COMMENTS (0)

Här är två serier som jag inte skriver om här i bloggen. Än så länge är det bra dessa två men kan eventuellt bli fler.
 
CATFISH: THE TV SHOW
Tackles the mystery and complexities of dating in a digital world. According to an MTV survey of Millenials 18-24 years old, 1 in 4 has online dated, 1 in 2 has a friend who does it and, in the past three years, traffic to top 10 online dating sites has tripled. In a world where everyone is constantly connected digitally, social media has made communicating easier but this digital world might also complicate relationships. - IMDB
 
Jag tycker det är intressant att se hur folk tänker och beter sig med folk de aldrig riktigt har träffat, folk som de bara pratat online/sms/telefon osv med. Förstår inte hur vissa tänker men antar att love is blind eller något. Jag började kolla på den här serien i år efter att en kompis nämnde att en av hennes kompisar kollade på det. Så såg säsong 1 ett tag innan säsong 2 började.
 
 
KEEPING UP WITH THE KARDASHIANS
A peek inside the exploits and privileged private lives of L.A.'s blended Kardashian-Jenner family. - IMDB
 
Älskar Kardashians! De är så jävla roliga, korkade och överdrivna. Men såå bra. Jag började kolla på det förra året och såg de första 6 säsongerna precis innan säsong 7 började, om jag minns rätt. Tycker det är kul att se hur de lever. Den familjen är ju lite speciell om man säger så. Vissa saker de säger och gör så tänker man ungefär "WHAT THE HELL?!!", medans andra gånger tänker man "OHYEAH BRA DÄR!". Det är så jag fungerar i alla fall. Pratar med tv/datorskärmen.. Hehe.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0