REVENGE S02E03

DATE: 2012-10-17 | TIME: 12:38:00 | CATEGORY: REVENGE | COMMENTS (1)

Revenge s02e03 - Confidence.
 
Let's see... Ser nu på min bild att den nya killen, Aiden, är med på nästan varje liten bild.. Haha! Anyways..  Vi fick lite mer information om Emilys mamma. Jag undrar hur långt bort det där hotellet ligger? Och tycker att det var taskigt av Aiden att inte säga till Emily om att han hittade en nyckel i Mr. Vithårig (han har ett namn men han är Mr. Vithårig för mig) ficka.. Han är skum, and I don't like it. De var ett par för några år sen, visst, de var söta tillsammans, but I still want Emily and Jack to be together! En sak jag inte gillar med Jack just nu är hur han försöker kontrollera Amanda och hennes "relation" med Charlotte. Ofta han tror att hon ska strunta i sin halv syster? Pfft! Yeah right. Declan.. I don't care. Tycker att han och hans skit är så ointressant. Någon som håller med? Jag tycker så synd om Nolan. Han är liksom så bra, bäst. Och så får han spö från ingenstans av dumma Aiden. NOT OK. Jag gillar verkligen Emily och Nolans vänskap. När han sa att tack nog för honom från henne vore om hon hittar sin mamma. Ååååh! Nolan <3. Victoria did it again! Hon är smart hon. Undrar ifall om någon kommer försöka ge sig på någon av de hon drog upp på scenen framför alla kameror? Har en känsla att något kommer hända med någon av dom. Intressant samtal Conrad fick.. Trodde först att det var Emilys mamma som ringde? Vet inte varför, haha!

Postat av: Julia

såg första säsongen av revenge sen tröttnade jag lite hm.. kanske värt att fortsätta kolla ändå? :)

2013-04-10 @ 16:52:40
URL: http://itwasjustamemory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0