THE VAMPIRE DIARIES SEASON 4 PROMO

DATE: 2012-10-01 | TIME: 19:57:00 | CATEGORY: THE VAMPIRE DIARIES | COMMENTS (0)

The Vampire Diaries Season 4 Promo - Vampire Soul.
 
Ja, Petra. Jag såg promon ändå. Fast jag sa att jag inte skulle göra det. Don't hate me!
 
I love it. Jag försökte verkligen att hålla mig. Att inte se promon. Men.. I'm weak! Hade ett TVD-maraton på säsong 3 hemma när jag var ledig en vecka från jobbet. Då efter det så kände jag mig tvungen att se promon. (skyller ifrån sig). Men whatever. ´Känns som att den här säsongen kommer bli gryyyyyyyyyym. Awesome. FUCKING awesome. Seriously. Ska bli så jävla spännande och kul att se hur Elena är som vampyr. Om Nina Dobrev kan göra någon skillnad mellan Katarina/Katherine och Elena. Ååååh längtar! NÄSTA VECKA PEOPLE!
 
Och ja, mitt första "serie-inlägg" går till The Vampire Diaries - min favoritserie. Världens bästa serie.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0