KIRSTEN STORMS & BRANDON BARASH

DATE: 2013-08-22 | TIME: 21:03:00 | CATEGORY: SERIENYHETER | COMMENTS (1)

Kirsten Storms har gift sig med sin pojkvän och före detta kollega Brandon Barash och nu väntar sitt första barn. Kirsten spelar Maxie Jones i evighetssåpan General Hospital som går på ABC. Brandon spelade Johnny Zacchara i General Hospital. Kirsten spelade förut Isabella "Belle" Black i Days of Our Lives (Våra bästa år på svenska). Jag brukade kolla på det för några år sen på tv men när Kirsten lämnade serien så slutade jag kolla. Hon var min favorit nämligen och den skådespelaren som ersatte henne var inte bra enligt mig. Hon gick sen vidare till General Hospital, som jag började kolla på via nätet men slutade sen efter ett tag. Har alltid gillat henne och kände mig lite tvungen att skriva ett inlägg här om detta! Källa: USWeekly.

Postat av: Amanda

Haha, jag kollade alltid på Days of our lives när jag var sjuk och var hemma från skolan :D . Slutade sen också. Men det är sådär 10 år sen och det går fortfarande!!! Kan ju klassas som en av världens sämsta serier!

Svar: Haha jag gillade det, iallafall då och scenerna med hon på bilden och killen hon spelade flickvän till! ;) Var ju som du säger, flera år sen. Men ja, inte världens bästa kanske hahah
seriefreak.blogg.se

2013-08-22 @ 22:16:25
URL: http://kinglionheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0