PRETTY LITTLE LIARS S04E09

DATE: 2013-08-08 | TIME: 11:30:00 | CATEGORY: PRETTY LITTLE LIARS | COMMENTS (0)

Då jag aldrig har varit ett fan av Aria och Ezra, så har jag börjat hoppas på Aria och Jake. Tycker de är lite fina tillsammans. Men tyckte helt ärligt att hon var fånig när han kom in till festen där med blondinen och lekte att hon inte var svartsjuk. Sen att hon gav honom attityd när de väl pratade på festen tyckte jag var fel, men det kanske bara är vad jag tycker.
 
Hanna - Var det bara jag eller var det inte lite konstigt att hon bara satt där på bänken och pratade högt i telefon med sin pappa om pengarna för att hennes mamma skulle ut från häktet/fängelset? Det var så fult, att hon planerade att sitta där utanför, så han skulle höra exakt allt och sen se och höra hennes reaktion, för att sedan ge pengarna som behövdes för Hanna's mamma. Är iallafall glad att hon är är tillbaka.
 
Emily - Jag skulle också ha blivit sur på Paige om jag var henne. Så fult när hon kom in på överraskningsfesten och börjar de nästan tjaffsa, så hoppar alla fram och överraskar henne. Kul överraskning liksom. Tror inte riktigt att hon var på humör. Sen tror jag även att Paige har något riktigt lurt på gång. Jag brukar misstänka alla och Paige definitivt en av dom.
 
Spencer - Vart var hon när Jenna blev slagen i bakhuvudet och hamnade i sjön? Misstänker antingen Spencer eller Paige. Eller ja, Cece som Shana sa.
 
Jenna kommer säkert inte minnas något, men ska bli intressant att se vad som kommer hända när Jenna vaknar. Om vi får veta varför hon är så rädd för Cece. Och varför såg Mona så otroligt lycklig ut att vara tillbaka på Radley?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0