PRETTY LITTLE LIARS S04E10

DATE: 2013-08-16 | TIME: 17:17:00 | CATEGORY: PRETTY LITTLE LIARS | COMMENTS (1)

Jag förstår inte varför Emily flyttade in hos Ali's mamma. Visst, deras hus är helt förstört, men alltså kom igen. Jag skulle aldrig göra det. Och källaren där är väl lite creepy. En sekund tänkte jag på att det är Ali's mamma som är red coat. Skulle vara lite kul om hon är det. Och vaddå, ska Emily/Emily's mamma bli ditsatta för mordet på skumma polisen? Känns ju.. Weird.
 
Jag gillar att Aria umgås mer och mer med Jake. Och älskade att hon klickade Ezra's samtal. Har aldrig shippat Aria med Ezra. Gillar absolut inte dom tillsammans. Fult av Ezra att ringa till Aria direkt när han får veta att Malcolm inte är hans barn. Vad skulle han säga till Aria liksom?
 
Så fult också att Hanna inte såg att red coat var bakom henne där! Hur kan man inte märka det?! Red coat var ju skit nära Hanna! Det där Caleb sa om att de borde gå till polisen och berätta att A är tillbaka, så rätt! Tycker jag också att de borde göra, även om de kan få skit från A om de gör det.

Postat av: Released | Serieblogg

Tycker också att det var helt stört att Hanna missade Red Coat. Skulle varit såå bra om hon hade sett henne!

Svar: Ja!!! Exakt vad jag tycker också!
seriefreak.blogg.se

2013-08-16 @ 19:51:35
URL: http://released.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0