PRETTY LITTLE LIARS S04E12

DATE: 2013-08-29 | TIME: 12:50:00 | CATEGORY: PRETTY LITTLE LIARS | COMMENTS (0)

Bilderna till avsnittet hittar ni här

In the midseason finale the PLLs are lured back to Ravenswood on a mission. - ABCfamily

Riktigt bra avsnitt tycker jag! Jag är faktiskt inte ett dugg förvånad att Ezra är A (om det nu är sant). Jag misstänker alla hela tiden och att A skulle vara en av tjejernas pojkvän/föredetta pojkvän makes sense. Men sen vet man ju aldrig med Pretty Little Liars. Det där kan ju ha varit ett sätt för dom att få oss att tro att Ezra är just A. Det kan ju ha varit så att han åkt efter tjejerna för han har misstänkt att något var på gång, så såg hans A lägenhet fylld med bilder och saker, och blev förbannad att A fortfarande är kvar och terrar tjejerna. Så man vet aldrig liksom.
 
Som jag såg på tumblr igår; "OH MY GOD EZRA IS A OMG FINALLY HE IS USEFUL". Och det stämmer verkligen, om det nu visar sig att han är A. Tyckte det var riktigt ful hur de gjorde att A-teamet tog Emily. Hon var bara försvunnen från ingenstans. Emily stod ju precis bredvid Hanna och Spencer!
 
Och vad var det mellan Caleb och han killen som hjälpte Hanna's mamma slippa fängelse? Är det jag som har missat något i ett tidigare avsnitt mellan dom två? Cece lever, inte direkt överraskad. Och varför ledde den andra Red Coat Spencer till A's lägenhet? Den som stod och kollade in från lägenheten bredvid A's genom tavlan där var en tjej (såg det på en closeup på en screencap) så jag tror att det var Ali eller någon annan tjej. Kanske någon av Ravenswood tjejerna? Har en massa olika tankar efter veckans avsnitt.
 
Nu går Pretty Little Liars på uppehåll, är tillbaka i Oktober för ett Halloween avsnitt som varje år, och är sedan tillbaka i januari.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0