PRETTY LITTLE LIARS SPINOFF RAVENSWOOD PROMO

DATE: 2013-08-28 | TIME: 08:00:00 | CATEGORY: ÖVRIGA SERIER | COMMENTS (3)

Så här är den; den officiella Ravenswood promon. Spinoffen till Pretty Little Liars har premiär 22 Oktober i USA, 23 Oktober för oss. Trodde faktiskt att vi skulle få en promo där de pratar så man får se lite handling som man brukar få göra. Tycker det är tråkigt att Caleb lämnar Pretty Little Liars men jag ser ändå framemot Ravenswood och jag gillar ju Caleb så är ju ändå bra att han kommer vara där men vill ju ha honom med Hanna! Är lite kluven angående det där som ni märker!
 
Skådespelare:
Tyler Blackburn, Nicole Anderson, Brett Dier, Merritt Patterson, Britne Oldford m.m
Premiär:
Tisdag 22 Oktober (USA)
Kanal:
ABC family
Genre:
Drama/Mystery

Postat av: Åse

Åh, hoppas serien är så bra att man glömmer bort att Caleb inte är med i PLL! :)

Svar: Ja men exakt, hoppas också på det! Caleb har ju typ inte varit med lika mycket denna säsong, vad jag tycker iallafall, än vad han brukar vara!
seriefreak.blogg.se

2013-08-28 @ 09:16:36
URL: http://cupcaketv.blogg.se
Postat av: Amanda

Tänkte på The vampire diaries första säsongen när jag kollade på promon!

Svar: Haha gjorde du? Roligt :D
seriefreak.blogg.se

2013-08-28 @ 14:50:07
URL: http://kinglionheart.blogg.se
Postat av: Jenny.

Ser att BATB förlorar lillasyster Heather till denna serie :/. Personligen tycker jag inte alls den verkar va något att se men men :).

Svar: Ja såg det också! Jag gillar ju henne i BATB så vet inte hur jag känner över den delen men ska ändå bli spännande att se tycker jag. Du kan ju testa iallafall! :)
seriefreak.blogg.se

2013-08-28 @ 23:07:05
URL: http://JCarpeDiem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0