RIZZOLI & ISLES S04E07

DATE: 2013-08-10 | TIME: 20:06:00 | CATEGORY: RIZZOLI & ISLES | COMMENTS (1)

Bra avsnitt som vanligt! Var kul att Jane gnällde så och att det blev värsta grejen med alla. Kommer det hända något mellan Jane och Martinez tro? Schysst tjejgäng som gjorde allt det där för varandra. Frost och hon cafétjejen? Nej tack. Hon var taskig mot Jane = a big no no. Så kul när Jane's mamma störde dem två under deras lilla "möte" på polis cafét. Haha.
 
Lite kul; Han som spelar Martinez, Amuary Nolasco, spelade Fernando Sucre i Prison Break. Casey, Jane's kille, Chris Vance, spelade James Whistler i Prison Break.

Postat av: [Anna]

Haha ja men det hade jag inte tänkt på att båda var med i prison break :)

Svar: Hah inte jag heller först. Men jag håller på att se om Prison Break just nu, därför jag reagerade på det!
seriefreak.blogg.se

2013-08-10 @ 21:24:11
URL: http://bokraden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0