ROOKIE BLUE S04E09

DATE: 2013-08-17 | TIME: 12:20:00 | CATEGORY: ROOKIE BLUE | COMMENTS (0)

Chris var tillbaka! Har saknat honom! Hoppas han stannar kvar ett tag nu när han vet att han inte ens var pappa till barnet som han trodde. Hoppas verkligen att han kommer tillbaka och jobbar med de andra igen, han passar liksom in där. Det var ju så obvious att ungen skulle bli kidnappad där när Andy lämnade honom själv i bilen.
 
Gail är så rolig! Jag fick känslan av att hon dejtar en massa nya killar hela tiden nu för att se om hon är bi/lesbisk. Jag gillar tanken på Gail med hon tjejen (vet inte namnet på henne). De är fina tillsammans! Och de verkade ha kul på kvällen där när de skulle öva på att slå baseballträ mot flygande bollar eller vad man ska säga.
 
Tycker att Marlo borde berätta för Sam innan han råkar få veta det av Andy eller någon annan. Det brukar ju bli så. Visserligen gillar jag inte Sam med Marlo men det är fel av henne att inte berätta om det för honom.
 
Andy med Nick. Nej nej nej tusen gånger nej! Jag vill absolut INTE ha dom två tillsammans. Det är så fel! Andy och Sam hör ihop med varandra. De är liksom meant to be om man säger så. Usch att de började kyssas i slutet av avsnittet där! Får hoppas att deras lilla "grej" tillsammans går över fort så det blir Sam och Andy igen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0