SOPHIA BUSH JOINAR CHICAGO FIRE'S SPINOFF 'CHICAGO PD'

DATE: 2013-08-26 | TIME: 13:03:00 | CATEGORY: CHICAGO PD | COMMENTS (0)

Sophia Bush som spelade min favorit Brooke Davis i serien One Tree Hill kommer nu vara med i NBC's Chicago PD som är en spinoff till serien Chicago Fire. Spinoffen kommer fokusera på poliserna och jobbet kring det. Som Chicago Fire men istället för brandmän så har vi en massa poliser istället. Sophia kommer spela Erin Lindsay som har ett oväntat förflutet. Låter spännande! Jag har redan planerat att se Chicago PD men nu vill jag se den ännu mer! Chicago PD har premiär under "midseason" som är under juluppehållet/januari eller någon gång runt den tiden. Jag älskar Sophia som skådis så är väldigt glad över den här nyheten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0