SUITS S03E05

DATE: 2013-08-17 | TIME: 08:45:00 | CATEGORY: SUITS | COMMENTS (1)

Donna och London-kontoret-killen Stephen.. NO! Men när Louis kom där när Donna och Rachel stod och pratade .. När han sa att Donna skulle fortsätta med det hon gör som får henne att se så bra ut, morgon och kväll, fem gånger om dagen om det behövs osv. Tyckte det var kul!
 
Beauty and the Beast - Catherine's pappa var han som Harvey och Stephen hade möte med! Det var det enda jag tänkte på när jag såg honom, haha.
 
Donna berättade för Harvey om Stephen! Man märkte på Harvey att han blev sårad. I alla fall vad mina ögon såg! Donna och Harvey hör ju ihop!
 
Middagen med Mike och Rachel med hennes föräldrar var lite rolig, tills pappan berättade att Rachel har sökt till Stanford University. Så dumt av henne att inte säga något!

Postat av: Released | Serieblogg

Jag har lagt till dig som länk också! :D

Svar: Woho! Tackar :D
seriefreak.blogg.se

2013-08-17 @ 09:58:02
URL: http://released.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0