TEEN WOLF S03E10

DATE: 2013-08-06 | TIME: 23:00:00 | CATEGORY: TEEN WOLF | COMMENTS (0)

Mycket bra avsnitt den här veckan! Det var roligt och spännande. Stiles och Derek är mina favoritkaraktärer, har alltid varit och kommer alltid att vara. Har börjat gilla Peter Hale också, Derek's farbror (?) tror jag att han är? Minneslucka just nu. Gillade inte honom förut men de senaste avsnittena så har jag börjat göra det!
 
När Stiles grät i början.. Åh mitt hjärta dog lite. Stackars Stiles. <3.  Sen när Stiles slog baseballträt mot Alphan/Tvillingarna där! Skrattade! Var även kul när Isaac sa något om att läraren var snygg, och deras blickar mot honom. Så kul!
 
Är det bara jag som tycker att Stiles skulle passa bra ihop med Cora?! Har tänkt på det flera gånger förut, och ännu mer efter dagens avsnitt. När han räddade henne genom att göra mun-mot-mun-metoden och sa sen "You know, the next time I put my lips to your mouth, you better be awake" till henne. Mitt shippande hjärta bultade lite extra!
 
DEREK! Lilla gubben! Taskigt av både Scott och Stiles att bara springa förbi och låta Derek ligga där på golvet i hissen, haha. Som tur är så lever ju Stiles pappa som nu inte är själv. Scotts mamma är också kidnappad nu. Så de har iallafall varandra, haha. Tänk om det skulle bli något mellan dom två?
 
INGEN LYDIA I AVSNITTET. Skönt om ni frågar mig. Tål inte henne. Det har jag aldrig gjort heller. Sen har jag lagt märke till att vi får se mindre och mindre av Allison? Eller är det bara jag som tycker det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0