THE MORTAL INSTRUMENTS: CITY OF BONES SOUNDTRACK

DATE: 2013-08-20 | TIME: 14:45:00 | CATEGORY: FILM | COMMENTS (1)

Sountracket till The Mortal Instruments: City of Bones, som har premiär här i Sverige på fredag, innehållet artister som Demi Lovato, Jessie J, Pacific Air m.m. Sountracket släpptes på Itunes igår och jag hade förbeställt det, så besatt som jag är, och har inte kunnat sluta lyssna på låtarna till filmen som jag ska gå och se på fredag. Riktigt bra musik tycker jag! Jag gillar hela soundtracket men här är några av mina favoriter från musiken till filmen:
 
Demi Lovato - Heart by Heart
 
Colbie Caillat - When the Darkness Comes
 
He Is We fea Owl City - All About Us
 
Jetta - Start a Riot

Postat av: Karostvserier

Sv: Jaa, den var mycket bättre än jag trodde den skulle vara! Min favorit var nog Jones, men Bug var det inget fel på heller! ;)

Svar: Nä Bug var det inget fel på ;) haha!
seriefreak.blogg.se

2013-08-20 @ 14:53:07
URL: http://karostvserier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0