TWISTED S01E09

DATE: 2013-08-09 | TIME: 09:07:00 | CATEGORY: TWISTED | COMMENTS (0)

Bra avsnitt! En sak jag gillade ganska mycket var att Jo's pappa, Kyle, samarbetade med Danny. Det trodde jag aldrig skulle ske! Så himla roligt när de skulle kolla Karen's dator.. Och hittade de där bilderna på rektorn! Stackars Danny! Men det var sjukt kul!
 
Jag gillar att tjejerna börjar komma varandra närmare, även om Lacey inte alltid är en karaktär som jag gillar. Undra fall de båda kommer jobba tillsammans för att försöka få Danny att berätta vad han vet, för han ljuger ju hela tiden för dom. Är förvånad att de inte har tröttnat på hans stil tidigare än nu faktiskt. Jag skulle ha tröttnat för länge sen om jag vore dom.  
 
Bästa repliken i avsnittet:
"Mitch. He was mitching - kissing Mitch. On his mouth. With his mouth." - Jo till Lacey. Tyckte det var kul!
 
Nu är det 3 avsnitt till innan det är uppehåll, så hoppas de bygger upp till en bra midseason finale!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0