UNDER THE DOME S01E07

DATE: 2013-08-07 | TIME: 12:00:00 | CATEGORY: UNDER THE DOME | COMMENTS (0)

ÄNTLIGEN säger jag till Big Jim! Visst, måste vara svårt för honom att kicka ut sin egen son, men Junior är ju skadad och förtjänar allt skit han får av sin pappa. Jag har inte gillat Big Jim tidigare men tyckte synd om honom när han pratade om Rose där med Angie. Jag kan ju inte riktigt förstå varför Angie valde att stanna där över natten? Korkad brud det där. Och VARFÖR låter Big Jim Junior fortsätta vara polis?! Visst, kan förstå att de behöver hjälp, men.. Junior borde absolut inte gå runt med ett vapen i handen!
 
Jag tycker Joe's kompis, som jag inte vet/minns namnet på, är lite rolig. Och ehh.. What? Ett svart.. Ägg? Lite kul när Norrie pratade med mini-domen, så Joe sa något i stil med; "Den kanske inte tycker om att du skriker på den" osv. Tyckte det var lite kul! En dome i domen.. Herregud.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0