UNDER THE DOME S01E08

DATE: 2013-08-19 | TIME: 12:50:00 | CATEGORY: UNDER THE DOME | COMMENTS (0)

Bra avsnitt som vanligt. Mina favoriter är Angie och Barbie. Jag vill ha de två tillsammans men han är ju med Julia så det lär vä aldrig hända *ledsen gubbe*. Bara Angie inte går tillbaka till Junior! Var ganska korkat av Jim att kicka ut Junior sådär. Junior är ju inte helt friskt i huvudet så förväntade mig att han skulle göra något dumt. Tror mer kommer från hans sida! Norrie stör jag mig fortfarande på, men inte på Joe. Han gillar jag! Äntligen reagerade han och frågade vart Angie hade varit under all tid då hon var borta. Bättre sent än aldrig! Önskar bara att hon kunde berätta för alla!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0