IKAPP MED: SCANDAL

DATE: 2013-09-09 | TIME: 15:09:00 | CATEGORY: SCANDAL | COMMENTS (0)

Valde att se ikapp serien Scandal i helgen. Jag hade sett första säsongen och ungefär halva av säsong två. Tog paus efter första säsongen för att jag hade för mycket att se på, om jag minns rätt. Tog sen paus efter halva säsong 2 igen för samma anledning. Ska testa nu att ha den i mitt schema varje vecka och se ifall jag hinner se den eller om jag tar paus igen och ser ikapp senare, precis som jag har gjort tidigare.
 
Jag gillar absolut inte otrohet men serien är så jävla bra. Jag gillar inte presidenten alls. Tycker han är jobbig, äcklig, dum i huvudet. Blir irriterad hela tiden när han ens har en scen. Vet att de flesta shippar Olivia med Fitz men jag säger bara NEJ till det. (don't kill me). Jag gillar inte heller Mellie. Tycker hon är en hemsk människa och kan inte förstå vad Fitz såg i henne från början. De förtjänar varandra! Idioter båda två.
 
När Jake först kom in i avsnitt 14 i cafét och hade en scen med Olivia så ville jag genast ha de två tillsammans! Men sen i slutet av det avsnittet så visade det sig att han spionerade på Olivia och hade kameror överallt så blev irriterad, haha. Så visades det sig att Jake spionerade på Olivia åt Fitz? What the hell?! Det gillade jag inte! Men gillade att Jake sa till Fitz att Olivia inte dejtade någon när han frågade honom. Han föll för Olivia medans han spionerade på henne åt Fitz, så jag förlät honom. de har haft så fina och bra scener tillsammans! Och han räddade hennes liv. Jag vill verkligen ha de två tillsammans! Hoppas, hoppas, hoppas!
 
Min favorit är lätt Huck. Tycker han är så rolig, snäll och söt. Tror inte ni förstår hur mycket jag gillar Huck. Fyfan vad jag tyckte synd om honom i avsnitt 2x19! Hans familj.. Hans breakdown.. Åh, lilla lilla Huck! Jag gillar även Quinn! Skulle vilja ha de två tillsammans! Och att Quinn gick helt crazy med skruvdragaren på han killen när Huck inte kunde? WHAT? Hon såg ju även ut att njuta av det? Eller var del adrenalin? Tycker att Olivia är cool men dum och hon kan även vara jobbig! Cyrus kan vara jobbig också men han är även så himla rolig!
 
Och sista avsnittet där - gubben är Olivia's pappa?! Och kastar ner finfina Jake i hålet, precis som Huck blev?!
 
Nu sitter jag och längtar tills säsong 3 som börjar torsdag den 3 Oktober i USA, fredag den 4 Oktober för oss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0