UNDER THE DOME S01E10

DATE: 2013-09-01 | TIME: 21:01:00 | CATEGORY: UNDER THE DOME | COMMENTS (1)

Bilderna till avsnittet hittar ni här

Norrie, Joe and Angie wake up after sleeping in the barn next to the mini-dome. There's now a yellow and black caterpillar inside the mini-dome, which Joe recognizes as a future monarch butterfly. They think it relates to what Julia heard: "The monarch will be crowned." They want to find the fourth hand. - IMDB

Jag gillar hon som jobbar på radiostationen, Dodee, men hon är så nyfiken och anti. Skulle jag nog också vara när jag tänker efter, haha. Men varför försökte hon röra mini-domen för? Stör mig så otroligt mycket på att hon tjejen, Max, som känner både Barbie och Big Jim. Tycker hon kan dö eller något. Gillar absolut inte henne! Och äntligen vet Joe om att Angie blev kidnappad av Junior. FINALLY säger jag bara. Visst att hon hade lovat Big Jim att inte säga något till någon men ändå, dumt av henne att ens gå med på det från första början. Sååå glad att de vet om du. Hoppas Joe eller Norrie berättar för de andra!

Postat av: [Anna]

Du har blivit taggad i min blogg :)

Svar: Spännande! :D
seriefreak.blogg.se

2013-09-02 @ 06:38:00
URL: http://bokraden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0