STAR CROSSED S01E01

DATE: 2014-02-24 | TIME: 13:25:00 | CATEGORY: STAR-CROSSED | COMMENTS (1)

Förra veckan hade nya serien Star-Crossed premiär! And I loved it! Serier är oftast inte helt grymma från början, utan det brukar oftast ta ett tag innan det blir bättre. Minns att jag inte riktigt kom in i och började gilla The Vampire Diaries efter några avsnitt till exempel. Men jag gillade verkligen det här! Vet att vissa saker var riktigt cheesy osv men som sagt, serier blir oftast bättre efter ett tag. Och det tror jag denna blir!
 
Att Matt Lanter spelar en huvudrollerna, Roman, gör inte mig något alls. En skådis jag inte klarar av är Grey Damon som spelar killen Grayson som gillar Emry. Vet inte varför men gillar honom verkligen inte! Mamma Lockwood är lite överallt hon! Hon spelar Romans mamma här i Star-Crossed. I Teen Wolf spelar hon Lydias mamma. Men kommer alltid se henne som Tylers mamma. Sen att även Malese Jow är med i denna serie gillar jag! Jag saknar hennes roll Anna i The Vampire Diaries!
 
SÅ hemskt i slutet när Roman sitter och ska rädda Julia som är Emry's bästa vän, så blir hans pappa skjuten av Emry's pappa! Och verkade som att Roman reagerade på det på något sätt? Kan de känna av när någon släkting osv dör? Det tänkte jag på i alla fall. Och hoppas att Romans pappa överlever, eftersom de tydligen har två hjärtan? Hoppas han inte redan har "gjort sig av med" eller vad man ska säga, det andra hjärtat! Men verkade som att han dog på riktigt, vilket är riktigt synd.
 
Jag gillade verkligen den här som sagt, men hoppas ändå att den blir bättre för piloter är alltid sämre än resten av serien!
Någon annan som också gillade piloten av Star-Crossed?
 

Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

tyckte det var väldigt bra faktiskt

2014-03-02 @ 13:38:01
URL: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0