BLOGLOVIN

DATE: 2012-10-13 | TIME: 21:44:00 | CATEGORY: ÖVRIGT | COMMENTS (3)

Jag har aldrig riktigt fattat grejjen med bloglovin. Jag har ett eget konto som jag nästan aldrig är inne på.. Men jag har hellre alla bloggadresser bland mina favoriter här på datorn! Såg nu att det står att jag har några följare! Vad kul, haha! Who are you?! Jag vill jätte gärna veta! :)
 
Men ifall ni vill följa mig så voila, jag har en länk ------ Följ min blogg med Bloglovin ------

Postat av: Lina

Jag är en av dom för annars kan jag inte ha koll på de 50 bloggar som jag följer. Supersmidigt. Då slipper man gå igenom alla bloggar bara för att se om det hänt nått kul. På Bloglovin radas alla nya inlägg upp och är det något som verkar intressant klickar jag mig in annars få det va =)

Svar: Ja juste! Du var den första! :D Du är så bra! Jahaaa ja det är väl smart ändå kanske med bloglovin :D Det jag stör mig lite på är att jag inte kan se vilka som följer mig och vilka som har gillat mina inlägg, haha!
seriefreak.blogg.se

2012-10-13 @ 22:21:19
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Sofia - En blogg om tv-serier

Jag har följt dig där ett tag :) Jag har till och med en map för alla serie bloggar ;) det är supersmart! Angående Once up on a time så måste man ge serien en riktig chans och det är den värd! Du kan läsa inlägget jag försöker alltid att markera texten med svart om den innehåller spoilers :) Men veckans serietips innheåller inte spoilers utan är mer en förklaring på vad serien handlar om.

Svar: Åh yay! Tack för det :D Okej, will do! :D
seriefreak.blogg.se

2012-10-13 @ 22:56:50
URL: http://www.nattstad.se/Sofia.Mattsson
Postat av: Lina

SV: Jo, det är lite ruttet att man inte kan se vilka som följer en och när man frågar på bloggen så får man knappt några svar. jag har ca 30 följare men jag vet kanske vilka 3 är. Sen är det nog så att många började följa mig för 2 år sedan och nu har de glömt bort mig och bloglovin så jag finns liksom bara kvar. Men det gör inte mig nått =)

2012-10-14 @ 13:06:08
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0