NY SERIE: NASHVILLE

DATE: 2012-10-13 | TIME: 13:32:00 | CATEGORY: ÖVRIGA SERIER | COMMENTS (1)

Nashville s01e01 - Pilot.
 
Jag gillar den. MEN jag har typ redan glömt bort vad hälften av alla karaktärer heter, haha not good.
 
Rayna Jaymes är en legend när det gäller country musik. Hon är på gång med en ny cd, tour och allt. Hennes producenter (antar att det är dom? don't know men ni fattar) tvingar henne att köra på en gemensam tour med den populära Juliette Barnes, som hon hatar. Juliette är kaxig, lite överdriven.
 
Juliette har problem med sin mamma som ringer och tigger pengar hela tiden. Jag har en känsla att Rayna kommer sluta som en mamma-figur till Juliette. You never know liksom. Men det är iallafall vad jag tror. Blev förvirrad av alla killar i serien.. Minns inte namnet på en enda! Hur illa är inte det? Seriöst? Vet inte om det är för att de alla verkade lite lika varandra? Juliette går och ligger med 3 stycken under första avsnittet.. Tror det var 3 iallafall. Raynas pappa verkar vara helt störd i skallen. Något fel måste det ju vara. Tyckte om det där paret (de var säkert inget par men ändå) som sjöng i baren där i slutet. Ska bli spännande att se vad som kommer att hända! Jag kommer nog att fortsätta kolla på den här serien!

Postat av: Petra

Jag gillade den också! Kan nog bli riktigt bra, Raynas pappa verkar vara ett ganska stort svin och kan bli intressant när hennes make ska gå in i politik med hjälp av honom! Men erkänn alla dom 3 männen såg likadana ut!? Jag ba vem av dom ligger hon med nu?!

Har du sett mindy project förresten? Det är min nya facoritserie deetta året! (Plus revolution)

Svar: Jag erkänner, de alla 3 såg exakt likadana ut! Kanske därför jag inte minns namnet på en enda... Hhaha!
Nää jag gav den serien ungefär 2 minuters chans sen tänkte jag; nope, hell no. Inget för mig :D haha
seriefreak.blogg.se

2012-10-13 @ 15:20:49
URL: http://mintvblogg.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0