REVENGE S02E02

DATE: 2012-10-14 | TIME: 19:47:00 | CATEGORY: REVENGE | COMMENTS (0)

Revenge s02e02 - Resurrection.
 
En sak jag alltid har gillat med Revenge är att man alltid får tillbaka-blickar från när Emily (the real Amanda) var yngre. I really love it! Daniel och Ashley.. Not OK. Jag tycker inte om någon av dom. Usch! De kanske är ett perfect match.. Tycker ändå inte om dom. Gillade att Emily ringde till Daniel när han var med Ashley, så sa han att det var ett viktigt samtal och att han var tvungen att svara! Langa dissen till Ashley! Go go! Jag älskar verkligen Emily och alla hennes invecklade planer! Men hon hade ju inte förväntat sig att Victoria skulle ringa Conrad och tvinga honom att slå henne (WTF??), och sen skylla det på den dära mannen med vitt hår! What? Victoria är också ganska smart! Och det där mellan Jack och Amanda (the real Emily).. Damn. Jag hade verkligen hoppats på att barnet INTE var Jacks! Taskigt av Emily att ljuga för Amanda om att det inte var Jacks barn. Emily brukar vara så smart, men inte mot slutet där när hon litade på Mr. Vithårig! Tur att stalkern fanns där för att skjuta honom! Älskar Nolan btw! Daniel och Charlotte är väldigt korkade som alltid litar 100% på sina föräldrar.. Borde de inte ha fattat att både Victoria och Conrad är skumma, dumma i huvet osv? Ajja, längtar tills nästa avsnitt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0