REVOLUTION S01E05

DATE: 2012-10-17 | TIME: 21:40:00 | CATEGORY: REVOLUTION | COMMENTS (1)

(ni får låna mina bilder om ni vill, om ni ger mig cred, för det tar väldigt lång tid att fixa hela bildgrejjen)
 
Revolution s01e05 - Soul Train.
 
Jag tycker inte om scenerna med brorsan.. Tycker brorsan verkar så tråkig och ointressant! Är det bara jag som tycker så? Jag ÄLSKAR dock Miles. Billy Burke! Jag gillar att Charlie och Miles kommer varandra närmare, lär känna varandra bättre osv. Fint att de hade en liten mini bregravning för Maggie! Fint fint! Ibland kan jag tycka att Charlie är riktigt korkad. Jag känner mig lite taskig, men jag tycker inte om Danny. Jag tycker bara att han är irriterande. Får hoppas att jag gillar honom mer på något sätt längre fram i serien.. I don't know. Jag har haft en känsla sen jag såg "Nate" i serien.. Att han var Nevilles son! Så det överraskade mig faktiskt inte. Men det var intressant att se hans liv innan och när all el försvann. Hans fru! OMG! Hon var med i en av mina favoritserier (Tredje Skiftet/Third Watch). Kunde inte sluta tänka på det! Har tänkt på Tredje Skiftet sen förra veckan då Chicago Fire började.. Anyways, nu ska jag skriva om Revolution. Inte om en annan serie... Sorry! Nate heter alltså Jason. Good to know. Slutet överraskade mig väldigt mycket! Det finns 12 såna dära halsband!! 12!!!

Postat av: Petra

Mer Monroe bilder tills nästa gång tack ;)

Charlie är väldigt irriterande, och korkad, men satt och tänkte på det lite och hon är ju trots allt ganska ung och har inte direkt någon erfarenhet om man jämför med Miles haha, hon blir nog lite tuffare och smartare snart!

Jag älskar Miles, om det inte vore för honom hade inte serien varit lika bra! Bara han inte dödar Monroe ;)

Jag kände mig as korkad som inte alls listat ut det med sonen, inte ens när Neville reagerade så när Miles sa att han hade honom. Jag ba "jaha han brydde sig lite" sen när dom mötte mamman ba "AHA!" Ibland hänger man inte med, fick mig att gilla "Nate" lite mer. För jag gillar Neville. (Insett att jag gillar alla onda mer än dom goda)

Svar: HAHAHA! Yes boss, I'll try! ;) Kanske bara för din skull ;)
Jo jag vet, hon är ung och allt det dära, men ändå. Med tanke på vad som har hänt med världen, och att hon vet hur farligt det var att hon stod där och försökte lura Neville, det bevisar ju bara att hon är irriterande och korkad. Men jag förstår att hon är ung. Men ändå! Ja men verkligen! Får hoppas på det!

Hahaha jag håller med, Miles är bra! Nää ska bli spännande och se ;)

Haha du är så bra!
seriefreak.blogg.se

2012-10-18 @ 00:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0