FILM: THE CROODS

DATE: 2013-08-16 | TIME: 21:00:00 | CATEGORY: FILM | COMMENTS (0)

Handling: Världens första familj ger sig ut på sitt livs resa och tvingas lämna sin grotta som tidigare skyddat dem från faror. De upptäcker en helt ny värld fylld av enastående varelser och spektakulära landskap, och deras liv förändras för alltid! (sf.se)
 
Skådespelare/Röster: Emma Stone, Nicolas Cage, Ryan Reynolds, Catherine Keener, Cloris Leachman, Clark Duke m.m
Genre: Animerat/Äventyr/Komedi
IMDB betyg: 7,4
År: 2013
 
Den här filmen gillade jag verkligen! Den var rolig, gullig och mega bra! Jag hade inte hört eller läst om vad andra tyckte så det var väl bra. Tyckte tigern/stora katten var så jäkla söt. Hela filmen var söt, men jag föll direkt för det djuret när den kom upp i filmen. Massa andra söta djur också, mini elefanter, de djuren på bilderna. Djuret "Belt" var också jätte söt! Och rolig med sina små ljud som den gjorde hela tiden! Den här ska definitivt upp i min filmhylla! Om ni gillar söta, roliga och animerade filmer så se den här! Awesomeness! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0