FILM: THE HEAT

DATE: 2013-08-06 | TIME: 13:30:00 | CATEGORY: FILM | COMMENTS (6)

Handling: Den ambitiösa FBI-agenten Sarah Ashburn skulle få sitt efterlängtade karriärslyft om hon bara klarade av att samarbeta. Med ett löfte om befordran åker hon till Boston för att leta upp och fånga en maffiaboss. Hennes dröm ser ut att bli lite mer avlägsen när hon tvingas att jobba ihop med Shannon Mullen, den polis som fångat bossens närmaste man. Sarah gör alltid allt strikt efter regelboken. Shannon, ja hon är lite mer för att ... improvisera. (sf.se)
 
Skådespelare: Sandra Bullock, Melissa McCarthy, Demian Bichir m.m
Genre: Action/Komedi
IMDB Betyg: 7,1
År: 2013
 
Sandra Bullock är en av mina favorit skådespelare, tycker hon är en sån grym skådis. Hade bara hört en massa bra saker om den här filmen innan jag såg den så förväntade mig att den skulle vara skit bra. Och det tyckte jag! Tyckte verkligen om den! Så denna film är en jag rekommenderar!

Postat av: Hedvig Gustafsson

SV: Dom här produkterna köpte jag! http://dtlc.blogg.se/2013/july/victorias-secret.html Ja, dom luktar underbart :D

Inget jag direkt vill prata om, men när du frågar så. 5500 kronor ungefär! :)

Svar: Oj, måste ha missat det inlägget hehe, tack för att du gav mig länken! :D
Alright, tack för svaret, även fast du inte vill prata om det :) Det är nämligen så att jag planerar att åka till London, nästa år kanske, och shoppa. Har alltid velat gå in på Primark och massa av de affärerna som du var på! Så det är ju bra att veta ungefär hur mycket man ska ha med sig ;) hoppas du hade kul där borta!
seriefreak.blogg.se

2013-08-06 @ 13:44:22
URL: http://dtlc.blogg.se/
Postat av: Hedvig Gustafsson

SV: Lugnt! :D

Jaa, jag älskar Primark. Hittade jättemycket där men fick plocka ut lite när jag insåg att jag plockat ner för mycket "onödigt" hhaha!

Svar: "Onödigt" som du säger är ju jätte bra! Så gör jag hela tiden! :D haha
seriefreak.blogg.se

2013-08-06 @ 13:54:24
URL: http://dtlc.blogg.se/
Postat av: TVseries

Har tittat på trailern tusentals gånger, lika kul varenda gång! Så jag tänker DEFINITIVT kolla in den! :P

SV; Jo det borde du verkligen göra. Bara ge den en chans, så blir du fast efter två avsnitt! ;) Falling Skies=The BEST

Svar: Jag tror faktiskt att jag aldrig såg trailern, haha! Men ja, se den! Sjukt bra!
Då ska jag göra det, när jag får tid över! Tack :D
seriefreak.blogg.se

2013-08-06 @ 16:41:22
URL: http://tvseries.webblogg.se
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Den ska jag se på tisdag =)

Svar: Åh! Om du inte gör ett inlägg om det i din blogg, skriv gärna en kommentar eller något här så jag får veta vad du tyckte :D om du vill förstås :D
seriefreak.blogg.se

2013-08-09 @ 04:51:27
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Jo, då ett inlägg kommer det bli men det kommer ta tid, jag har inte fått upp ihop en recension på After Earth, Man of Steel, The Wolverine och Pacific Rim ännu och de måste ju ploppa upp i rätt ordning =)
SÅ jag få nog lämna en kortversion till dig =)

Svar: En kort version tar jag gärna :D
seriefreak.blogg.se

2013-08-09 @ 15:50:13
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

En kort version av The Heat genom mina ögon:

Jag trodde ärligt talat inte att någon komedi kunde bli bättre än Bridesmaids, man jag hade fel! The Heat är bättre! Detta må mycket väl vara den bästa komedin som jag har sett och det säger en hel del, för jag brukar inte tycka om komedier. Men Sandra Bullock och Melissa McCarthy kan sin sak och jag saknar inte ens Rebel Wilson som jag också ser upp till när det kommer till komedier.

Svar: Vad bra att du gillade den! Jag gillade iofs inte Bridesmaids, haha. Men älskade denna! Håller med om att Sandra och Melissa kan sin sak! :D
seriefreak.blogg.se

2013-08-13 @ 22:25:02
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0