NYA ANSIKTEN I THE VAMPIRE DIARIES

DATE: 2013-08-30 | TIME: 11:09:00 | CATEGORY: THE VAMPIRE DIARIES | COMMENTS (2)

Tänkte dra en liten sammanfattning om lite nya ansikten som kommer vara med i The Vampire Diaries säsong 5!
Detta är vad jag vet och har läst än så länge;
 
Janina Gavankar
Har tidigare spelat Luna i True Blood och även McKenna Hall. Jag älskade Janina i True Blood. Luna var en favorit så blev lite ledsen när hon dog där och gillade henne väldigt mycket i Arrow! Men ska bli spännande att se henne i The Vampire Diaries! Hon kommer spela Tessa, en exotisk och självsäker kvinna som kommer till Mystic Falls i avsnitt 3 på den nya säsongen som tydligen så är det avsnittet ett flashbacks avsnitt. Det kan också vara så att hon kan vara en föredetta flickvän till Stefan. 
 
Shaun Sipos
Har tidigare spelat Eric i Life Unexpected och varit med i en rad olika serier och filmer. Jag har bara sett honom i Life Unexpected, vad jag vet, och jag vet inte. Jag gillade inte honom. Kan ha varit själv karaktären men ska ge honom en ny chans när han kommer till TVD. Han kommer spela en kille som heter Aaron som kommer vara en klasskompis/gå i samma universitet/högskola som Elena, kommer ha ett jobbigt förflutet. Han kommer vara med i några avsnitt.  
 
Kendrick Sampson
Har tidigare varit med i två avsnitt av serien Greek och gästspelat på CSI. Jag har aldrig sett den här skådespelaren i något tidigare så det ska bli spännande! Han kommer spela en kille som heter Jesse, som kommer öppna ögonen för Caroline. Han kommer även ha en väldigt personlig anledning till att hata vampyrer.
 
Olga Fonda
Har tidigare varit med i filmen Reel Steel och har även gästskådespelat i en av mina favoritserier, Nikita. Minns inte henne från Reel Steel och minns henne inte heller från Nikita. Hon kommer spela en känslig tjej som heter Nadia.
 
Rick Cosnett
Har tidigare varit med i The New Inventors, vad det nu är. Har aldrig sett honom tidigare i något. Han kommer spela en lärare/professor, Dr. Wes Maxfield. Han kommer var smart och tydligen egenkär, haha. Han kommer ha en hemlighet som har mycket att göra med vampyrerna i Mystic Falls.

Postat av: Petra

Han professorn verkar het, han borde ha något med Caroline istället ;)

Svar: Hahaha, vem vet.. Kanske blir så ;)
seriefreak.blogg.se

2013-08-30 @ 13:49:01
Postat av: Karostvserier

Kul med lite nya människor i TVD. :) Visste inte att Shaun Sipos skulle vara med. Tyckte han var okej i Life Unexpected. :)

Svar: Ja! Får hoppas att de är bra också :D
seriefreak.blogg.se

2013-08-30 @ 21:29:11
URL: http://karostvserier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0