PROJEKT "SE OM FRÅN BÖRJAN": PRISON BREAK

DATE: 2013-08-04 | TIME: 09:49:00 | CATEGORY: ÖVRIGA SERIER | COMMENTS (1)

Just nu håller jag på och kollar om Prison Break från början. Började på säsong 3 i fredagskväll kväll och är snart klar med den säsongen. Sån jävla grym serie. Säsong 1 är ju självklart bäst men jag gillar resten av serien också!
 
Minns att jag såg säsong 1 med min pappa och lillebror, sen började jag kolla på säsong 2 på TVn när det gick här. Någongång efter det så slutade jag kolla, minns inte exakt när men jag har märkt nu under säsong 2 och 3 att det var vissa avsnitt jag inte hade sett. Säsong 4 minns jag inte om jag har sett något från eller inte, så ska bli spännande. Rätt kul med alla gäst skådespelare också. Känner igen massa från andra serier.

Postat av: Karostvserier

Ålskar Prison Break! :)

Svar: Jag också! Sån bra serie!! Håller ju på och ser om hela serien och är på säsong 4 nu, vill inte att det ska ta slut :( haha
seriefreak.blogg.se

2013-08-05 @ 12:49:38
URL: http://karostvserier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0