SERIER JAG HAR LAGT UNDAN FÖR TILLFÄLLET

DATE: 2013-08-12 | TIME: 13:49:00 | CATEGORY: ÖVRIGA SERIER | COMMENTS (1)

Då jag kollar på så mycket serier så blir det så att jag inte riktigt hinner med att se alla direkt när nya avsnitt kommer ut. Då blir det så att jag måste lägga de serier jag inte prioriterar, åt sidan. Egentligen borde jag inte göra såhär för det blir så jobbigt när jag väl måste se ikapp dem alla. Det är inte alltid jag har tid eller lust för just någon av de här serierna liksom. Men här är i alla fall de serier jag har lagt undan just nu. Listan kommer säkert fyllas på när alla andra serier drar igång igen, men det tar vi då.
 
CROSSING LINES - THE BRIDGE - KING & MAXWELL

Crossing Lines / har just nu 5 avsnitt att se.
The Bridge / har just nu 2 avsnitt att se.
King & Maxwell / har just nu 6 avsnitt att se.
 
MISTRESSES - DEFIANCE - RAY DONOVAN

Mistresses / har just nu 5 avsnitt att se.
Defiance / har just nu 2 avsnitt att se.
Ray Donovan / har just nu 6 avsnitt att se.

Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Defiance la jag med undan. Hade sjukt höga förhoppningar om denna serien men det blev ju bara sämre och sämre. Men jag ska se klart den en vacker dag..

Svar: Vad synd! Jag hade inte sån stor koll alls om vad den skulle handla om och allt sånt där. Jag gillar den! Men jag förstår inte riktigt allt, haha! Har för mig att den har blivit förnyad till en till säsong också!
seriefreak.blogg.se

2013-08-12 @ 20:13:34
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0