SERIER JAG PLANERAR ATT BÖRJA KOLLA PÅ

DATE: 2013-08-15 | TIME: 17:27:00 | CATEGORY: FALLING SKIES | COMMENTS (3)

BREAKING BAD - FALLING SKIES
 
Breaking Bad: Jag har en lista med en massa serier som jag är nyfiken på. Breaking Bad är en av dem. Jag gillar inte droger överhuvudtaget men av någon anledning så är jag nyfiken på den här serien ändå. Jag har inte sett en enda promo eller ett enda avsnitt, men har hört en massa bra om den. Så när jag väl har tid, så ska jag testa och se ifall den Breaking Bad är något för mig.
 
Falling Skies: Jag kommer ihåg att jag såg en del av första avsnittet när serien först hade premiär och att jag inte gillade det, så la stängde av det direkt och tänkte inte mer på det. Men på senaste tiden har jag börjat tänka på den här serien och blivit rätt så sugen att ge den en ny chans. En massa har även sagt till mig att jag borde se den, så känner i alla fall att jag ska ge serien en chans. Fastnar jag inte, så fastnar jag inte. Men när jag jag har tid, så ska jag kolla några avsnitt och se vad jag tycker.

Postat av: Amanda

Är också sugen på Breaking bad men har också svårt för drogor. Men alla säger ju att man måste ha sett den så det är nog på tiden:P

Svar: Ja, jag tycker det! Sen är det ju så.. Bara för att man inte gillar droger så betyder det ju inte att man ska missa en eventuellt grym serie för det ;). Berätta gärna vad du tycker om den sen när/om du väljer att kolla på den! :)
seriefreak.blogg.se

2013-08-15 @ 22:00:56
URL: http://kinglionheart.blogg.se
Postat av: Amanda

SV: Jag vet bara inte när jag ska hinna se det :S. Får kanske klämma in det nu innan alla höst serierna börjar. Men jag säger vad jag tycker, gör du detsamma :)

Svar: SV; Ja man borde ju göra det innan alla andra serier drar igång. Mitt serieschema kommer vara fullt sen när allt drar igång, haha! Men javisst! It's a deal! :)
seriefreak.blogg.se

2013-08-16 @ 08:10:59
URL: http://kinglionheart.blogg.se
Postat av: Released | Serieblogg

Jag har faktiskt också tänkt att titta på båda dessa, i alla fall Falling Skies, men jag kan inte bestämma mig riktigt! :)

Svar: Åh! Jag kommer nog börja med Falling Skies eftersom att den fortfarande går på tv i USA. Breaking Bad har man inge bråttom med eftersom den är inne på sina sista avsnitt just nu i USA. Falling Skies kommer ju få en ny säsong nästa år. Tycker du ska göra det! Och om du väljer att se på det, berätta gärna vad du tyckte :D
seriefreak.blogg.se

2013-08-16 @ 10:59:25
URL: http://released.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0