TEEN WOLF S03E11

DATE: 2013-08-14 | TIME: 09:20:00 | CATEGORY: TEEN WOLF | COMMENTS (1)

Grymt avsnitt! Men måste erkänna att jag inte helt till 100% fattade grejen med att Isaac, Allison och Isaac offrade sig själva? För vaddå? För att rädda sina föräldrar? Fattade inte den delen. Även spännande med Scotts pappa där i slutet! Har alltid varit lite nyfiken om vem han är osv.
 
Lydia och Stiles.. Nej, nej, nej! Jag vill inte ha dom två tillsammans! Jag vill ha Stiles med Cora! Jag har aldrig gillat Lydia och kommer aldrig göra det heller. Tycker hon är otroligt jobbig! Visst, Stiles har väntat på en kyss från Lydia sen första avsnittet (haha) men nej. Do not like it. Not at all.
 
Nästa veckas avsnitt är det sista på ett bra dag så det lär ju vara lagom bra, spännande och ge oss en cliffhanger, vad jag tror iallafall. Brukar bli så. Och jag hatar cliffhangers, speciellt när man måste vänta så länge!

Postat av: [Anna]

Vill inte heller se Stiles med Lydia, jag är inte heller något fan av henne!!

Svar: Bra! :D
seriefreak.blogg.se

2013-08-14 @ 09:38:09
URL: http://bokraden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0