TRUE BLOOD S06E09

DATE: 2013-08-12 | TIME: 16:00:00 | CATEGORY: TRUE BLOOD | COMMENTS (1)

Okej.. Let's see.. Såg så otroligt fult ut att Sookie bet sig själv för att ge Warlow hennes blod så han skulle må bättre eller vad man ska säga. Som om att hon leker att hon är vampyr? Tyckte det var onödigt och överdrivet. Tycker även att Alcide ser lite rolig ut med sin nya frisyr. Fint sätt at Eric och Bill att döda han som jobbade i "Vamp Camp" som de kallade det. Jävligt korkat av den där killen att berätta för Eric att han legat med Pam. Han sa det väl för att han visste att Eric skulle bli förbannad, och hoppades antagligen på att Eric skulle döda honom. Gillade Jason's reaktion! Och vart tog Eric vägen sen?
 
Jag gillade tillbaka blickarna vi fick se mellan Andy, Sam och Terry. "Every life matters" - Liten fin mening där tyckte jag. Det var även en fin begravning.

Postat av: Amanda

Jag fattade inte heller vart Eric tog vägen?! Var nästan rädd att han tog självmord eller något men det går ju inte om han bara flyger upp i luften?

Svar: Undrar jag också! Han har ju iofs flygit upp (så fult när de gör så) förut så får väl hoppas att han inte har gjort något dumt. Vet inte hur han ska kunna dö nu när han har fairy blod i sig, om inte någon annan vampyr gör något så han blir en rinnande gegga.. Men han får inte dö! Vet inte vad jag gör om han dör faktiskt!
seriefreak.blogg.se

2013-08-13 @ 00:15:53
URL: http://kinglionheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0