TWISTED S01E10

DATE: 2013-08-16 | TIME: 13:10:00 | CATEGORY: TWISTED | COMMENTS (0)

Tyler. Rico. Jag vill ha Jo med båda. Vet inte längre om jag vill ha henne med Danny. Tycker inte han förtjänar Jo. Jag vill se Jo med både Rico och Tyler för jag gillar båda dom grabbarna!
 
Förväntade mig faktiskt att Danny skulle bli utkickad från skolan. Det är ju inte direkt så att många i deras stad där som är på Danny's "sida" så blev inte ett dugg förvånad. Hoppas Danny och Lacey får riktigt dåligt samvete nu när alla har eller kommer se videoklippet. Hoppas också att Lacey får extra dåligt samvete eftersom hon och Jo hade pratat om det tidigare.
 
Höll även med Karen när hon kallade Regina för "a whore" men kanske inte var det smartaste ögonblicket att säga det. Och borgmästaren vet något om någonting. Han är skum, har alltid tyckt det men nu efter hans reaktioner på vad Kyle berättade för honom.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0