BILDER FRÅN INSPELNINGEN AV CHICAGO PD

DATE: 2013-09-10 | TIME: 15:08:00 | CATEGORY: CHICAGO PD | COMMENTS (1)

Bilderna har jag lånat från Sophia Bush's instagram där hon har användarnamnet sophiabush
 
Jag älskar att Sophia lägger upp bilder från inspelningen av Chicago PD, spinoffen till Chicago Fire. Jag älskar att hon kommer vara med där. Har bara sett henne i One Tree Hill, John Tucker Must Die, The Hitcher och Supercross tidigare, vad jag kan komma på just nu. Längtar verkligen till serien börjar och är så glad att hon kommer vara med där. Kommer bli spännande att se henne som en polis! Ser även att Jesse Lee Soffer som var med i serien Mob Doctor, som blev nerlagd, även kommer vara med! Han kommer först vara med i ett avsnitt Chicago Fire, enligt TVline. Åh vad jag längtar!

Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Du har väll inte lagt ner bloggen nu igen? Det har ju varit tyst här i några dagar... Men då har jag en idé till dig för du har nämligen blivit utmanad och i vad hittar du här:
http://afreaklikeme.blogg.se/2013/september/3-filmer-som-alla-borde-se.html

2013-09-14 @ 18:46:50
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0